loading...
** بزرگترین کانون هواداران اسماعیل یکا در ایران **
Mehran yk بازدید : 2876 چهارشنبه 09 فروردین 1391 نظرات (4)

بنا بر درخواست تعدادی از دوستان امروز آهنگ Ayrilmam اسماعیل یکا رو که

توی برنامه Mehmetin Gezegeni اجرا کرد رو گذاشتم .

چون مدیا فایر مسدود شده و پرشین گیگ هم تا آپلود کنه احتمالا آلبوم جدید میاد بیرون

واسه همین اونو توی هیپ فایل آپلود کردم . اگه نتونستید دانلود کنید ، بگید تا

توی پرشین گیگ آپلود کنم .


برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

AYRILMAM

من خودم دانلود کردم و هیچ اشکالی هم نداشت .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط maryam yk در تاریخ 1348/10/11 و 11:50 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش خوبی؟
دست گلت درد نکنه شکلکشکلکشکلکشکلک
واقعا عالی بود من این برنامه رو ندیده بودمشکلکشکلک
چون اون روز مریض بودم بیمارستان بودم متاسفانه ندیدم
داداش هر وقت .وقت داشتی تونستی بیشتر از این جور برنامه ها بزار چون من دنبال همچین چیزهایی هستم
خودت میدونی که هر چی از یکا داشتم پاک شدشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط شایان در تاریخ 1348/10/11 و 17:13 دقیقه ارسال شده است

سلام مهران جان بی نهایت از این همه محبتت ممنونم خیلی ازت تشکر میکنم که این ویدیو رو گذاشتی خیلی وقت بود دنبال این آهنگ بودم.... دستت درد نکنه مهران جان....

مهران جان می دونم پرروییه و خیلی باید رو داشته باشم که بازم ازت درخواست دارم اما منو ببخش::::

مهران تو سایت www.myismailyk.ir به جای آهنگ رمیکس زود رفتی گلم رو که اسماعیل و عبدالمالکی رو با هم رمیکس کردند رو اشتباهی همون یادت رفت رو گذاشتند، خیلی دنبال رمیکس زود رفتی گلم عبدالمالکی و اسماعیل گشتم تو اینترنت اما نتونستم پیدا کنم میشه ازت خواهش کنم رمیکس این آهنگ رو برام ایمیل کنی یا تو وبلاگت بذاری میدونم پررویی میکنم مهران جان اما خیلی دنبال این آهنگ گشتم ولی نتونستم پیدا کنم در واقع خود آهنگ زود رفتی گلمو باصدای عبدالمالکی دارما اما رمیکس این آهنگ با صدای اسماعیل و عبدالمالکی رو ندارم ازت خواهش میکنم مهران جان اگه اینو داری برام بفرستی.....
بی نهایت بی نهایت از لطف و محبتی که نسبت بهم داری نهایت تشکر رو دارم عزیزم....

قربانت
شایان


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 379
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 1,975
  • بازدید سال : 15,788
  • بازدید کلی : 347,087